Nyhedsbrev




 
Forside Produkter Serviceaftaler

Serviceaftaler

En serviceaftale tager udgangspunkt i jeres nuværende it-udstyr.

En serviceaftale består af en fast procedure som gennemføres hver måned for at sikre en optimal drift og sikkerhed samt opretholdelse af jeres systemer, så der opnås længst mulig levetid på hardware og software.

Det er som udgangspunkt den mest favorabel løsning sammenlignet med, at skulle investere i ny hardware eller gøre brug af en hosted løsning. Vi oplever, at mange finder denne løsning både tilstrækkelig og besparende.

Vi installerer en overvågnings-klient og foretager vedligeholdelse via fjernstyring. Det betyder samtidig, at vi løbende kan registrere belastninger og potentielle fejl.

Fordele forbundet med en it-serviceaftale:
 Undgå midlertidige løsninger som forkorter installationens levetid
 Nedbrud, der forårsager tabt arbejdsfortjeneste, minimeres
 Overvågning og løbende vedligeholdelse 
 Konstatering af fejl inden de opstår



 
 
 

Kom i gang, klik her
Lige nu tilbyder vi et gratis
systemtjek til nye kunder

Single Point of Contact
Samlet it-drift hos os giver ét sted at henvende sig

Definition:
SPOC betyder, at jeres organisation retter henvendelse til én leverandør i forbindelse med en bestemt ydelse.

 


 

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. For mere information omkring hvordan vi bruger cookies og hvordan du sletter dem, se siden privatlivs- og cookiepolitik.

Jeg accepterer cookies fra denne side.

EU Cookie Directive Module Information