Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

+45 7025 3515

24/7 vagttelefon

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Pris pr. bruger fra

10 kr. om dagen

Det behøver hverken være dyrt eller svært at skabe fokus på din forretning.

Vælg OPSIGELSESPERIODE

6 måneder
12 måneder (spar 13%)

Basic

Få et supplement til den interne it-afdeling, der frigør tid til projekter og strategi.

månedspris pr. bruger

345,-

Op til 15 min. support

Systemovervågning

Klientvedligeholdelse

Basis sikkerhed

Statusmøder

It-indkøb

KOM I GANG

Ring eller skriv til

Jan Grested

Send mig et tilbud

Ved at klikke på "Send tilbud" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Standard

Få en it-supporter og systemadministrator, der klarer hverdagens opgaver.

månedspris pr. bruger

690,-

Punkter fra Basic

Ubegrænset support

Infrastrukturdrift

Standard sikkerhed

Brugeradministration

3. part support

Premium

Få en it-chef, der skaber strategisk overblik og optimerer jeres løsninger.

månedspris pr. bruger

920,-

Punkter fra Standard

Onsite support

Udvidet onboarding

Premium sikkerhed

Ledelsesrådgivning

Leverandørkontakt

Enterprise

Få en sikkerhedsekspert, der hjælper med at opfylde høje sikkerhedskrav.

kontakt os

Ring

Punkter fra Premium

Sikkerhedsstrategi

Beredskabsplaner

Enterprise sikkerhed

It-revisionshjælp

Faste besøg

RING

Ring eller skriv til

Jan Grested

Bliv ringet op af Jan

Ved at klikke på "Ring mig op" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Basic

Få et supplement til den interne it-afdeling, der frigør tid til projekter og strategi.

månedspris pr. bruger

300,-

Op til 15 min. support

Systemovervågning

Klientvedligeholdelse

Basis sikkerhed

Statusmøder

It-indkøb

Standard

Få en it-supporter og systemadministrator, der klarer hverdagens opgaver.

månedspris pr. bruger

600,-

Punkter fra Basic

Ubegrænset support

Infrastrukturdrift

Standard sikkerhed

Brugeradministration

3. part support

Premium

Få en it-chef, der skaber strategisk overblik og optimerer jeres løsninger.

månedspris pr. bruger

800,-

Punkter fra Standard

Onsite support

Udvidet onboarding

Premium sikkerhed

Ledelsesrådgivning

Leverandørkontakt

Enterprise

Få en sikkerhedsekspert, der hjælper med at opfylde høje sikkerhedskrav.

kontakt os

Ring

Punkter fra Premium

Sikkerhedsstrategi

Beredskabsplaner

Enterprise sikkerhed

It-revisionshjælp

Faste besøg

Features

Sammenligning

Mere end 50 it-brugere? Kontakt os.

Basic
Standard
Premium
Enterprise

Features

Sammenligning

Mere end 50 it-brugere? Kontakt os.

Basic
Standard
Premium
Enterprise

Support

Help desk

Help desk sikrer brugerne hurtig og altid tilgængelig telefon- og e-mailsupport, uden at omkostningerne løber løbsk.

15 min./bruger

Ubegrænset

Ubegrænset

Ubegrænset

Intern sagseskalering

Intern sagsekskalering betyder, at alle supportsager håndteres samme sted - og relevante sager eskaleres til jeres egne it-medarbejdere.

Garanteret svartid (SLA)

Garanteret svartid på alle supporthændelser sikrer, at organisationen opretholder et højt produktionsniveau.

Faste kontaktpersoner

Faste kontaktpersoner betyder, at I altid får hjælp af jeres kontaktpersoner, som kender jeres organisation og systemer.

Supportagent

Supportagenten giver hurtig adgang til support og indsamler helbredsoplysninger på computeren.

Vidensdatabase

Vidensbase indeholder Supporters' ekspertviden, der hjælper med at løse generelle og kundespecifikke problemstillinger effektivt.

Decentral klientsupport

Decentral klientsupport omfatter supporthændelser på slutbrugernes computere og telefoner.

Brugeroprettelse og -nedlæggelse

Brugeroprettelse og -nedlæggelse betyder at vi varetager håndtering af brugere på tværs af jeres centrale systemer.

Rettighedsadministration

Rettighedsadministration samler håndtering af identiteter og adgange på tværs af systemer ét samlet sted, så fejl og misforståelser begrænses.

Central systemsupport

Central systemsupport omfatter supporthændelser på servere, netværksudstyr og online tjenester.

3. part support

3. part support betyder, at beskrevne specialproceducerer udføres uden behov for involvering af flere leverandører.

PC-deployment

PC-deployment inkluderer ny- og geninstallation af klienter, så medarbejderne kan komme hurtigt videre ved skift af eller fejl på computere.

Support på fremtidige tiltag

Support på fremtidige tiltag betyder, at nye projekter omfattes af support uden meromkostninger efter implementering.

Self-service password reset

Self-service password reset gør medarbejderen i stand til selv at nulstille sine glemte adgangskoder og øger dermed fleksibilitet i hverdagen.

Døgnvagt 24/7

Døgnvagt 24/7 udenfor normal åbningstid giver mulighed for forbrugsafregnet support, så medarbejderne aldrig står stille unødvendigt.

M365 brugerstyringspanel

M365 brugerstyringspanel gør, at den HR-ansvarlige nemt kan ajourføre personaleoplysninger og autosvar for kollegaer.

Service desk

Service desk giver mulighed for, at alle sager håndteres samme sted - relevante afklaringer gøres direkte med jeres egne systemejere.

Onsite support

Onsite support giver samme fordel som at have en intern it-afdeling, når der er behov for hjælp på adressen.

Medarbejder on- og offboarding

Medarbejder on- og offboarding udvider brugerhåndtering til at omfatte de øvrige praktiske processer fra bestilling til opstilling og introduktion.

Leverandørkontakt (SPOC)

Leverandørkontakt håndteres som Single Point of Contact, så jeres brugere kan henvende sig ét sted (Supporters) med it-opgaver.

Bortskaffelse af hardware

Bortskaffelse giver mulighed at aflevere jeres brugte tonere til genbrug og hardware til data-destruktion.

Fri kørsel

Fri kørsel gør aftalen fleksibel, fordi I kan budgettere med et fast beløb hver måned, uanset hvor ofte vi besøger jer.

Faste besøg

Faste besøg planlægges, så opgaver kan løses på dage, hvor jeres faste kontaktpersoner besøger jer.

Udvidet åbningstid (7-18)

Udvidet åbningstid giver adgang til it-support på flere af døgnets timer, så jeres forretning ikke står stille.

Hjemmesupport

Hjemmesupport giver hjælp til medarbejderen på eget udstyr, så der kan arbejdes uhindret hvor som helst på alt hardware.

Mobilsupport

Mobil support giver hjælp til medarbejderens mobiltelefon, så der kan arbejdes uhindret hvor som helst.

Faste konsulentdage

Faste konsulentdage planlægges, så opgaver kan løses på dage, hvor jeres faste kontaktpersoner besøger jer.

Drift

Dokumentation

Dokumentation sker kontinuerligt og giver overblik over systemernes omfang og den historiske udvikling.

Patch management

Patch management tillader opdatering i en fast frekvens af udstyr under kontrollerede og planlagte forhold, så enhederne er bedre sikret mod trusler.

Passiv systemovervågning

Passiv systemovervågning alarmerer jer om fejl på it-platformen, så I kan udbedre fejl.

Netværksdrift

Netværksdrift omfatter løbende opdatering og optimering af netværksudstyr for at sikre høj oppetid og optimal ydeevne.

Backupkontrol

Backupkontrol sikrer, at status på backupjobs overvåges og håndteres ved fejl, så jeres data og systemer er beskyttet.

Asset management

Asset management sørger for, at der altid er overblik over, hvilke enheder, der findes, og hvem i organisationen, de tilhører.

Kundetilpassede procedurer

Kundetilpassede procedurer betyder, at der udføres individuelle instrukser efter særlige ønsker og behov.

Løbende kvalitetskontroller

Løbende kvalitetskontroller sikrer at ændringer udføres ensartet, så systemerne udvikles skalerbart og uden at sande til.

Aktiv systemovervågning

Aktiv systemovervågning alarmerer Supporters om fejl på it-platformen, så vi kan udbedre fejl og I kan komme hurtigt videre.

Serverdrift

Serverdrift omfatter løbende opdateringer og justeringer samt oprydning på servere for at sikre høj oppetid og optimal ydeevne.

Licensstyring

Licensstyring betyder, at vi holder styr på og justerer de aktive softwarelicenser, så I altid kan få et retvisende billede og ikke betaler for meget.

Computeroptimering

Computeroptimering sørger for løbende tilpasninger, der gør enheden mere effektiv og minimerer fejl.

Gendannelsestest

Gendannelsestest sikrer stikprøvekontrol af fil-backupdata for at sikre en valid og funktionel backup.

Disaster backup

Disaster backup giver mulighed for fuld gendannelse af en server imagebackup for at sikre både data og funktionalitet.

Softwarepakketering

Softwarepakketering giver løbende opdatering af softwarepakker til central og automatiseret installation.

Sikkerhed

Fjernsletning af enheder

Fjernsletning af enheder gør det muligt at nulstille stjålne eller bortkomne enheder, når de kommer online.

Firewall-beskyttelse

Firewall-beskyttelse kontrollerer trafikken og sikrer, at det indbyggede værn mod netværkstrusler er aktiveret og velfungerende.

PC-netværksisolering

PC-netværksisolering begrænser computerens adgang til de øvrige netværk, hvis en trussel identificeres.

Cloud antivirus

Cloud antivirus beskytter mod virus og andre ondsindede filer, scanner jeres enheder i baggrunden og minimerer risiko for infektioner.

Zero-day-beskyttelse

Zero-day-beskyttelse skærmer computere mod hukommelsesangreb der udnytter ukendte softwaresårbarheder som ekstra værn mod hackere.

Sikker browsing (DNS)

Sikker browser beskytter internetbrug fra faste lokationer mod webtrusler som phishing og malware.

Serverbackupsoftware

Serverbackupsoftware inkluderer licens til state-of-the-art værktøjer til data- og imagebackup.

Multifaktorgodkendelse (MFA)

Multifaktorgodkendelse tilføjer beskyttelse mod identitetstyveri og andre angrebsmetoder mod svage adgangskoder.

Enhedskryptering

Enhedskryptering sikrer, at oplysninger på computere er utilgængelige for uvedkommende, hvis de falder i de forkerte hænder.

Klientbackup

Klientbackup indeholder databackupopsætning af udvalgte brugermapper via indbygget funktionalitet.

Endpoint protection (EDR)

Endpoint protection tilføjer et ekstra lag af sikkerhed udover traditionel antivirus til genkendelse af mistænkelig aktivitet på enheden.

Sikkerhedshændelser (SIR)

Sikkerhedshændelser håndteres formaliseret og effektivt af vores sikkerhedsteam ved mistanke om brud på sikkerheden.

Certificeret datasletning

Certificeret datasletning giver tryghed for korrekt sletning af følsom information fra databærende enheder.

Phishing-beskyttelse

Phishing-beskyttelse omfatter udvidet funktionalitet til forhindring af forfalskede e-mails og CEO-fraud.

Brugerrettighedsstyring (PAM)

Brugerrettighedsstyring låser slutbrugernes mulighed for at køre skadelig software på computere.

Compliance-vurderinger

Compliance-vurderinger giver hjælp til udfyldelse af sikkerhedsauditing fra fx kunder og forsikringsselskaber.

Cyber awareness træning

Cyber awareness træning sørger for at holde medarbejdere ajourført med gængse trusler og at spotte mistænkelig aktivitet.

Loghåndtering (SIEM)

Loghåndtering giver ekstern opbevaring og analyse af logfiler for at undgå utilsigtet sletning og ændringer.

Enhedsadministration (MDM)

Enhedsadministration garanterer, at computere og telefoner altid overholder faste krav til compliance.

Løbende dataoprydning

Løbende dataoprydning skaber overblik over hvilke personfølsomme data, der findes i systemerne og bør slettes.

Browserisolering

Browserisolering beskytter mod phishing af adgangsoplysninger og download af usikre filer fra online kilder.

Tyverisikring af computere

Tyverisikring af computere forhindrer at stjålne enheder kan nulstilles og gensælges uden oplåsning.

Softwaregodkendelse

Softwaregodkendelse begrænser medarbejderens mulighed for at starte ikke-godkendte programmer.

Sikkerhedshærdning

Sikkerhedshærdning minimerer angrebsfladen på computere ved at konfigurere operativsystem-indstillinger efter best practice.

Password manager

Password manager hjælper med at beskytte loginoplysninger og opretholde en god praksis for håndtering af adgange.

Andre avancerede sikkerhedstiltag

Andre avancerede sikkerhedstiltag kan tilvælges efter behov.

Strategi

Sagsrapportering

Sagsrapportering giver den it-ansvarlige indsigt i it-driften og -supporten for at følge og udvikle samarbejdet yderligere.

Statusmøder

Statusmøder giver løbende mulighed for at optimere samarbejdet og skabe ekstra værdi for hinanden.

It-indkøb

It-indkøb kan ske gennem vores fordelagtige indkøbsaftaler for at gøre det praktiske arbejde nemt - og fordi stordrift giver os særlige rabatter.

It-politik

It-politik giver forretningen retning, medarbejderne faste rammer og sikrer overholdelse af særlige branche- og GDPR-krav.

Sikkerhedsvurdering

Sikkerhedsvurdering skaber overblik over grundlæggende indsatsområder for at forbedre organisationens sikkerhedsbaseline

Timefordelspris

Timefordelspris giver attraktiv pris på arbejde udført på sideløbende projekter udenfor fastprisaftalen til at udvikle og forbedre it-platformen.

Udvidet onboarding

Med udvidet onboarding investerer vi op til 100 timer i jer for at kunne arbejde proaktivt i samarbejdet.

2-års forbedringsplan

Løbende 2-års forbedringsplan giver beslutningsgrundlag til at træffe de rette beslutninger i forhold til at understøtte organisationens it-strategi.

Projekter under 1 time

Projekter under 1 time indgår i aftalen og udføres uden beregning, så mindre forbedringstiltag ikke faktureres særskilt.

Ledelsesrådgivning

Ledelsesrådgivning omfatter sparring om virksomhedens it-strategi, nye investeringer eller generel anvendelse af it.

Budgetplanlægning

Løbende 2-års forbedringsplan giver beslutningsgrundlag til at træffe de rette beslutninger i forhold til at understøtte organisationens it-strategi.

GDPR- & NIS2- sparring

GDPR-sparring faciliterer et fast forløb for afklaring af de tekniske sikkerhedsforanstaltninger, der er nødvendige i forhold til persondataforordningen.

Årshjulsopgaver

Årshjulsopgaver udføres tilbagevendende med fast frekvens, for at rutineopgaver ikke nedprioriteres eller glemmes.

Genetableringsgaranti

Genetablering efter nedbrud beskytter jer mod uforudsete omkostninger, hvis jeres it-system går ned eller i stykker.

Styregruppedeltagelse

Styregruppedeltagelse omfatter løbende deltagelse i og sparring med en intern styregruppe omkring it-anvendelse.

Kontraktforhandling med 3. part

Kontraktforhandling med 3. part inkluderer hjælp til gennemgang og forhandling af vilkår med øvrige eksterne it-leverandører.

Telefoniadministration

Telefoniadministration giver jer frihed til at overlade det administrative arbejde med mobilabonnementer til os.

Beredskabsplan

Beredskabsplan giver skriftlig dokumentation og en testet plan for genopretning af forretningen, hvis uheldet er ude.

It-revisionshjælp

It-revisionshjælp giver assistance til afklaring af spørgsmål fra revisionen ved årlig auditering.

Cybersikkerhedsstrategi

Cybersikkerhedsstrategi skaber en plan for indsatsområder til at forbedre it-sikkerheden.

VI GØR DET NEMT

Skift i dag - så tager vi risikoen

Slip for binding på gamle aftaler

Undgå dobbeltomkostninger med vores bindingstilskud (op til 6 mdr.), så du nemt kan komme ud af gamle aftaler.

Tilfreds eller pengene tilbage

Få pengene tilbage for prøveperioden med vores no-cure-no-pay model, hvis vi ikke lever op til dine forventninger.

Ofte stillede spørgsmål

Læs hvorfor vi går ind for transparente priser og et langsigtet samarbejde.

Hvad er fordelen ved fast pris?

Fordelen ved fast pris er først og fremmest periodisering af omkostningerne, fordi det bliver nemmere at budgettere driftsomkostningerne. Fast pris betyder også at vi har fælles interesse og dermed incitament til problemfri it-drift. Med ét fælles mål får vi nemlig fundamentet for et langsigtet samarbejde uden overraskelser i hverdagen.

Hvorfor skal vi outsource vores it-drift og -support?

Outsourcing sker det ofte for at sænke omkostningerne eller for at hæve kvaliteten. I vores koncept har vi effektiviseret alle tilbagevendende it-processer, så du både kan spare penge og få løftet kvaliteten. Vi er drevet af et interessefællesskab hvor indtjeningen naturligt følger med, hvis vi gør det et godt stykke arbejde. Vi skaber derfor mere værdi ved at automatisere og tilpasse vores processer præcist til jeres hverdag.

Kan vi være sikker på at der ikke kommer ekstra udgifter?

Ja, det kan I være helt sikre på! Vi har gjort aftalen og priserne 100% transparente. Vi forbedrer løbende aftalen, så der kommer flere ydelser med. Projekter er ikke en del af aftaleprisen, men vi igangsætter aldrig et projekt uden forhåndsgodkendelse fra jer.