Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

+45 7025 3515

24/7 vagttelefon

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Drift

Den indeholder anbefalinger, løsninger og praktiske oplysninger om systemernes ydeevne og funktion og de problemer, der skal løses, når det er nødvendigt.

Hvordan foretager I større it-opdateringer hos jer?

Vi har en selv-opdateringsrutine til Windows 11, hvor brugeren på egen hånd bestemmer, hvornår det er belejligt at opdatere maskinen. Dette er en af de større opdateringer, hvorfor det er bedst at foretage på eget initiativ, i stedet for at den kommer ubelejligt.

Bevidst nærvær og kundekendskab er afgørende for at levere en ekstraordinær kundeoplevelse.

Når en kunde ringer ind med it-udfordringer, bliver de direkte forbundet med deres team uden tastemenuer eller andet til at identificere sig.

Vis os din hjemmearbejdsplads!

Vores medarbejdere kan selv bestemme om de vil arbejde hos kunder, på kontoret eller hjemmefra.

Kære økonomiansvarlig

Sidste fredag havde vi besøg af Christoffer og Kristian fra 3stepIT Danmark A/S og fik indsigt i de forskellige løsninger indenfor Technology Lifecycle Management.

8 ud af 10 virksomheder skruer op for hjemmearbejde – hvad skal I være opmærksomme på?

Den 11. marts 2020 blev dagen, hvor vi med et trylleslag blev tvunget ind på hjemmekontoret med Netflix i baggrunden, og hvor frustrationen over dårligt internet for alvor blev en realitet.

Har du styr på, hvad en BYOD-politik er?

Har du styr på, hvad en BYOD-politik er?

Før pandemien brød ud, var der begyndt at opstå et behov for at man som virksomhed implementerede BYOD-politikker (Bring Your Own Device), der gav medarbejderne adgang til virksomhedssystemer fra deres egne smartphones og bærbare computere.

Hold dig informeret med vores nyhedsbrev.

Abonner på nyhedsbrevet for at blive informeret om vores aktuelle nyheder og begivenheder. Vi vil også informere dig om nogle tricks.

*Det lover vi. Vi sender ikke spam-mail!

Artikler

Her kan du bl.a. læse faglige artikler og få gode råd til de tekniske problematikker vi oplever i dagligdagen.

August 28, 2023
Har du styr på, hvad en BYOD-politik er?

Før pandemien brød ud, var der begyndt at opstå et behov for at man som virksomhed implementerede BYOD-politikker (Bring Your Own Device), der gav medarbejderne adgang til virksomhedssystemer fra deres egne smartphones og bærbare computere.

August 28, 2023
Hvorfor it-outsourcing er den bedste mulighed for ejere af små og mellemstore virksomheder

Små og mellemstore virksomheder kan ganske enkelt ikke konkurrere med omkostningerne ved it-outsourcing. Samtidigt er det ikke længere nok at have en lille it-afdeling, da der kræves flere færdigheder inden for support, drift, sikkerhed, compliance og governance, end nogensinde før. For at sikre virksomhedens konkurrenceposition, bør ejere og ledere kraftigt overveje at supplere kerneforretningen med outsourcing af deres it.

Webinar om it-sikkerhed🔥

Få de seneste anbefalinger! Vi kvitterer med 2 bio-billetter. Klik her.