Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

+45 7025 3515

24/7 vagttelefon

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Supporters

Denne kategori giver support og vejledning til generelle forespørgsler og dækker et område, hvor brugerne kan få hjælp til en række forskellige emner.

Microsoft 365 Copilot er officielt landet!

Efter de første anmeldelser er kommet ind, er det tid til at tage et kig på, hvad fremtiden bringer. Som det er tilfældet med de fleste nye Microsoft-lanceringer, byder Copilot på enormt potentiale, selvom vi stadig har nogle ønsker på listen. 🚀

Hvordan kan vi forbedre os?

Det kan vi ved at modtage feedback fra vores kunder og vores kollegaer. Vi anvender et NPS-værktøj fra Relationwise A/S, som giver os mulighed for at tilpasse det til vores behov.

Vores tradition lever videre!

627 træer er blevet doneret – et træ for hver NPS-feedback vi har modtaget i 2023. 💪

Svartider for 2023 – vi sætter hastighedsrekord!

I 2023 nåede vi en imponerende milepæl – vores gennemsnitlige svartid på opkald er nu nede på blot 11,51 sekunder. Det betyder at hjælpen fra en af vores teknikere kun er et ring væk - typisk indenfor 12 sekunder!

Overvejer du madlavning til teambuilding?

Oplev et kulinarisk eventyr hos Gastro Class med Henrik Solkær - en sand stjerneoplevelse! ⭐

Eksamenstid hos Supporters!

For at skærpe vores færdigheder har vi indledt et samarbejde med Maja Lübbers Halborg og Thomas Kjær fra Salesculture. De har guidet os gennem samtaleteknikker og positiv psykologi for at løfte vores kundeservice til nye højder. 💯

Hold dig informeret med vores nyhedsbrev.

Abonner på nyhedsbrevet for at blive informeret om vores aktuelle nyheder og begivenheder. Vi vil også informere dig om nogle tricks.

*Det lover vi. Vi sender ikke spam-mail!

Artikler

Her kan du bl.a. læse faglige artikler og få gode råd til de tekniske problematikker vi oplever i dagligdagen.

August 28, 2023
Har du styr på, hvad en BYOD-politik er?

Før pandemien brød ud, var der begyndt at opstå et behov for at man som virksomhed implementerede BYOD-politikker (Bring Your Own Device), der gav medarbejderne adgang til virksomhedssystemer fra deres egne smartphones og bærbare computere.

August 28, 2023
Hvorfor it-outsourcing er den bedste mulighed for ejere af små og mellemstore virksomheder

Små og mellemstore virksomheder kan ganske enkelt ikke konkurrere med omkostningerne ved it-outsourcing. Samtidigt er det ikke længere nok at have en lille it-afdeling, da der kræves flere færdigheder inden for support, drift, sikkerhed, compliance og governance, end nogensinde før. For at sikre virksomhedens konkurrenceposition, bør ejere og ledere kraftigt overveje at supplere kerneforretningen med outsourcing af deres it.

Webinar om it-sikkerhed🔥

Få de seneste anbefalinger! Vi kvitterer med 2 bio-billetter. Klik her.