Fraud Blocker
Contact

Contact us

We are in the office weekdays from 08:30-16:30. With the hotline open 24 hours a day all year round, we are available when you need it!


Telephone

Denmark: +45 7025 3515

US: +1 213 631 4097 (local rate)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Head office

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Other locations

Havndal

Silkeborg





Security and compliance

Visit our Trust Center to read more.


Support

Create a support case

By clicking on "Create case" you confirm your consent to the processing of your personal data in accordance with ours Privacy policy.

Kåret til Denmark's Most Recommended Company 2024

Contact

Contact us

We are in the office weekdays from 08:30-16:30. With the hotline open 24 hours a day all year round, we are available when you need it!


Telephone

Denmark: +45 7025 3515

US: +1 213 631 4097 (local rate)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Head office

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Other locations

Havndal

Silkeborg





Security and compliance

Visit our Trust Center to read more.


Support

Create a support case

By clicking on "Create case" you confirm your consent to the processing of your personal data in accordance with ours Privacy policy.

Vi havde været længere i virksomheden end medarbejderne

Hos en af vores kunder gik det pludselig op for os, at vi faktisk har været leverandør længere end mange af medarbejderne har været ansat.

Det oplever vi af og til, når vi besøger vores ældste kunder.


Det er en helt særlig følelse at være så fast en del af rejsen hos så mange af vores kunder. ?


At se dem vokse, udvikle sig og nogle gange tage nye retninger. Flere gange har vi fulgt vores kunder hele vejen til et opkøb.


Senest blev det tydeligt, da vi måtte tage afsked med en af vores mangeårige kunder, November First.


Efter de blev opkøbt af Visma, blev de desværre nødt til at opsige vores samarbejde.


Under vores afskedsmøde kom det frem, at flere af vores teknikere faktisk havde været en del af November First i længere tid end mange af deres egne medarbejdere.


Det er vildt at tænke på - men samtidig også præcis det, vi sigter efter med hver eneste aftale. ?


Denne historie er en stærk case på det, vi håber at være for vores kunder:

En partner, der kender deres systemer, processer og mennesker så godt, at vi nærmest bliver en naturlig del af virksomheden. ?


Det er sådan, vi mener at support, drift og outsourcing fungerer bedst.


Tak til alle de skønne medarbejdere, vi har arbejdet sammen med hos November First - og tak for de mange gode år!


Det har været et privilegium at støtte jer – og held og lykke fremover. ?

Nysgerrig på flere nyheder?

Our blogs

Hold dig opdateret med seneste blogs, nyheder og begivenheder.

Vi ville levere en computer. Google Maps ville levere problemer.

I sidste uge skulle vi levere en hastecomputer.


Vi har gjort fredagen til kontorets vigtigste dag.

I hvert fald når det gælder socialt samvær.

Når vi selv tør fortælle, hvad vi frygter, så mærker vi at samtalerne bliver ægte.

I går havde Marie Louise inviteret Jesper Jonsson og Jan Grested i studiet og tale om mod, sårbarhed og de svære valg, man kan møde som leder. 🧡

Hvordan fungerer jeres rekrutteringsforløb egentlig?

Får alle kandidater svar og anerkendelse for deres indsats?

Create focus on the business today

Let go of your worries with unlimited IT support at a fixed price per month

Book demoGet a call

Call or write to

Jan Grested

Get a call from Jan

By clicking on "Call me" you confirm your consent to the processing of your personal data in accordance with ours Privacy policy.