Fraud Blocker
Contact

Contact us

We are in the office weekdays from 08:30-16:30. With the hotline open 24 hours a day all year round, we are available when you need it!


Telephone

Denmark: +45 7025 3515

US: +1 213 631 4097 (local rate)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Head office

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Other locations

Havndal

Silkeborg





Security and compliance

Visit our Trust Center to read more.


Support

Create a support case

By clicking on "Create case" you confirm your consent to the processing of your personal data in accordance with ours Privacy policy.

Kåret til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2024

Contact

Contact us

We are in the office weekdays from 08:30-16:30. With the hotline open 24 hours a day all year round, we are available when you need it!


Telephone

Denmark: +45 7025 3515

US: +1 213 631 4097 (local rate)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Head office

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Other locations

Havndal

Silkeborg





Security and compliance

Visit our Trust Center to read more.


Support

Create a support case

By clicking on "Create case" you confirm your consent to the processing of your personal data in accordance with ours Privacy policy.

Hvordan fungerer jeres rekrutteringsforløb egentlig?

Får alle kandidater svar og anerkendelse for deres indsats?

I de seneste uger har vi set flere unge dele deres frustration på LinkedIn over virksomheder, der aldrig vender tilbage.


Vi arbejdsgivere har et ansvar! 🙋


Lige nu har vi modtaget 101 ansøgninger til én elevstilling.


Vi søger elever inden for it-support og datateknik - og interessen har været overvældende.


Faktisk i en sådan grad, at vi har oprettet tre elevstillinger i stedet for én.


Det er fantastisk. Og det er en stor tidskrævende opgave.


Men det ændrer ikke på vores princip: Alle får svar.


At søge sit første job er sårbart.


De unge mennesker investerer ikke bare tid, men også håb, mod og personlig energi i deres ansøgning.


Når svaret så er tavshed, kan det føles som afvisning. Det burde ikke være sådan.


Vi beder faktisk de udvalgte kandidater om endnu mere i processen. Vi beder dem om en personlig video og svar på nogle generelle spørgsmål, så vi kan lære dem bedre at kende. 📽️


Vi ønsker nemlig at mærke mennesket bag CV’et.


Og derfor skylder vi også at gøre det ordentligt tilbage.


Hvis jeres rekrutteringsflow er lidt rodet, så tag det som en kærlig opfordring: Kig på, hvor det kan optimeres.


Der findes både gode værktøjer og endnu bedre vaner. 😊


For respekt og ordentlighed bør ikke være afhængig af travlhed.

You may be interested in this news.

Our blogs

Stay up to date with blogs, news and events.

Vi laver en udskiftning hos Supporters.

Fremover er det Morten Andersen, der får ansvaret for onboarding af nye kunder - og det glæder vi os meget til!

Vil du helst skifte hele din it-platform eller bare din leverandør? 😧

Sandheden er, at din virksomhed står langt stærkere med to ben solidt plantet på jorden end ved at balancere på ét.

Så du TV avisen i går?

Så har du måske set indslaget om det nye NIS2 direktiv.

Vi hygger os om sommeren!

Når kontoret bliver lidt tommere og kalenderen siger juli, er det oplagt at skrue op for hyggen og ned for hverdagsrutinen - hvis ellers omstændighederne tillader det. 🌤️

Create focus on the business today

Let go of your worries with unlimited IT support at a fixed price per month

Book demoGet a call

Call or write to

Jan Grested

Get a call from Jan

By clicking on "Call me" you confirm your consent to the processing of your personal data in accordance with ours Privacy policy.