En ubehagelig følelse - som de fleste gerne vil have en afklaring på.
Den samme situation kan man sidde i, når man er i tvivl om man har givet sine loginoplysninger på en hjemmeside, som i princippet ligner noget man kender.
"Var det nu også reelt nok?"
Sidste uge modtog Tobias et opkald fra en af vores kunder.
Vedkommende havde indtastet sine Microsoft-loginoplysninger.
Og uden at være 100% sikker, havde vedkommende en svag fornemmelse.
Der var noget galt, og personen blev bange.
Helt forståeligt.
Hvad hvis loginoplysninger rent faktisk var endt hos de forkerte?
Kunden reagerede på sin mavefornemmelse og kontaktede straks vores support og beskrev situationen.
Og det gjorde kunden så hurtigt, at vores eget alarmsystem ikke havde reageret endnu.
Et system, der normalt reagerer indenfor 10 minutters intervaller.
Rigtigt nok var loginoplysninger blevet stjålet.
Døren var åben.
Omgående kunne vi lukke døren digital - så der ikke kom indbrud og personens mest værdifulde genstande ikke blev stjålet.
Vi havde en tjekliste som Tobias kunne følge fra A til Z.
Det gav også ro til at han havde overskud til at berolige personen, der netop var blevet offer for et cyberangreb.
Havde personen ikke reageret eller havde vores systemer ikke opdaget noget, så kunne det hurtigt blive en noget mere kompleks opgave.
I det her tilfælde håndterede alle parter situationen super godt. 👏
I stedet for datalæk, løbesummer eller frygt for afskedigelse, slap alle med skrækken.
Det er netop denne type service, vi er ekstremt stolte af at levere.
Ikke blot hurtig support og venlig kundeservice.
Men frem for alt:
Sikkerhed, tryghed og en nattesøvn uden bekymringer for vores kunder.
You may be interested in this news.
Stay up to date with blogs, news and events.
Let go of your worries with unlimited IT support at a fixed price per month
By clicking on "Call me" you confirm your consent to the processing of your personal data in accordance with ours Privacy policy.