Fraud Blocker
Contact

Contact us

We are in the office weekdays from 08:30-16:30. With the hotline open 24 hours a day all year round, we are available when you need it!


Telephone

Denmark: +45 7025 3515

US: +1 213 631 4097 (local rate)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Head office

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Other locations

Havndal

Silkeborg





Security and compliance

Visit our Trust Center to read more.


Support

Create a support case

By clicking on "Create case" you confirm your consent to the processing of your personal data in accordance with ours Privacy policy.

Kåret til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2024

Contact

Contact us

We are in the office weekdays from 08:30-16:30. With the hotline open 24 hours a day all year round, we are available when you need it!


Telephone

Denmark: +45 7025 3515

US: +1 213 631 4097 (local rate)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Head office

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Other locations

Havndal

Silkeborg





Security and compliance

Visit our Trust Center to read more.


Support

Create a support case

By clicking on "Create case" you confirm your consent to the processing of your personal data in accordance with ours Privacy policy.

Kender du situation hvor du er kørt hjemmefra, og ikke helt kan huske om du har låst døren?

En ubehagelig følelse - som de fleste gerne vil have en afklaring på.

Den samme situation kan man sidde i, når man er i tvivl om man har givet sine loginoplysninger på en hjemmeside, som i princippet ligner noget man kender.


"Var det nu også reelt nok?"


Sidste uge modtog Tobias et opkald fra en af vores kunder.


Vedkommende havde indtastet sine Microsoft-loginoplysninger.


Og uden at være 100% sikker, havde vedkommende en svag fornemmelse.


Der var noget galt, og personen blev bange.

Helt forståeligt.


Hvad hvis loginoplysninger rent faktisk var endt hos de forkerte?


Kunden reagerede på sin mavefornemmelse og kontaktede straks vores support og beskrev situationen.


Og det gjorde kunden så hurtigt, at vores eget alarmsystem ikke havde reageret endnu.


Et system, der normalt reagerer indenfor 10 minutters intervaller.


Rigtigt nok var loginoplysninger blevet stjålet.

Døren var åben.


Omgående kunne vi lukke døren digital - så der ikke kom indbrud og personens mest værdifulde genstande ikke blev stjålet.


Vi havde en tjekliste som Tobias kunne følge fra A til Z.


Det gav også ro til at han havde overskud til at berolige personen, der netop var blevet offer for et cyberangreb.


Havde personen ikke reageret eller havde vores systemer ikke opdaget noget, så kunne det hurtigt blive en noget mere kompleks opgave.


I det her tilfælde håndterede alle parter situationen super godt. 👏


I stedet for datalæk, løbesummer eller frygt for afskedigelse, slap alle med skrækken.


Det er netop denne type service, vi er ekstremt stolte af at levere.


Ikke blot hurtig support og venlig kundeservice.

Men frem for alt:


Sikkerhed, tryghed og en nattesøvn uden bekymringer for vores kunder.

You may be interested in this news.

Our blogs

Stay up to date with blogs, news and events.

Din virksomhedsmail er en af de mest interessante mål for hackere! ?

Ifølge CFCS (Center for Cybersikkerhed) er phishing en af de største trusler mod danske virksomheder.

Kender du situation hvor du er kørt hjemmefra, og ikke helt kan huske om du har låst døren?

En ubehagelig følelse - som de fleste gerne vil have en afklaring på.

Kristina har netop været et smut i Madrid.

Allerede på flyet mødte hun nogle hun kendte ret godt.

Få fuldt it-overblik – samlet ét sted! ?

Lanceringen af Supporters GO

Create focus on the business today

Let go of your worries with unlimited IT support at a fixed price per month

Book demoGet a call

Call or write to

Jan Grested

Get a call from Jan

By clicking on "Call me" you confirm your consent to the processing of your personal data in accordance with ours Privacy policy.