Supporters

Nyheder og indlæg

Følg med i hvad vi går og laver. Vi blogger om vores services, nye team-medlemmer, gode nyheder og andet spændende.

Vi er pivstolte!!!

I mandags fik vi en glædelig overraskelse og blev indstillet til Roskilde Erhvervspris 2018 👍.....

Et driftstop kan koste mange penge

Et driftstop kan koste mange penge og skabe unødige frustrationer, uanset om det er i en produktion eller nedetid på kontoret hvor du ikke kan tilgå virksomhedens dokumenter. En måde at komme det i forkøbet er ved at overvåge sine it-installationer løbende og følge udviklingen.....

Tak for ærlig og konstruktiv feedback

Det hjælper os til at yde bedre service overfor vores kunder. Vi spørger vores kunder om feedback når en sag afsluttes og til formålet anvender vi Net Promoter Score (NPS)…..

Spørger du efter feedback fra dine kunder?

Vi bruger Net Promoter Score (NPS metodikken), som bruges til beregning af en virksomheds kundeloyalitet. Når en sag afsluttes sender vi en e-mail hvor vi spørger brugeren om han/hun vil give feedback.....

AAA-rating

For 4. år i træk er vi blevet tildelt AAA-rating af Dun & Bradstreet. Det er med til at understøtte vores ønske om at være en ordentlig virksomhed.....

Så er der nyt fra Lenovo 😊

I sidste uge var Kaleb til Lenovo produkttræning og han vil gerne dele et par nyheder. Lenovo har lanceret 80-serien og tendensen på de professionelle Thinkpad-enheder er, at de har fået mere computer-kraft og et slankere udseende....

Vi vil skabe begejstring!

Derfor er det en stor fornøjelse at fortælle, at vi har etableret samarbejde med GlobalSequr, der fokuserer på persondataforordningen (GDPR) og it-sikkerhed.....

Så har vi indviet vores nye videohjørne

Så har vi netop indviet vores nye videohjørne hos Supporters 😊 Indtil videre har vi delt vores it-begejstring i billeder og tekst. I går fik vi indviet vores videohjørne, således at vi også kan dele tips og tricks og fortælle vores historier i levende billeder.....

Vi byder velkommen til en ny kollega

"Muligheden for at være nytænkende, proaktiv og ikke mindst yde Danmarks bedste it-support, sammen med andre ildsjæle, er grunden til at jeg søger stillingen som it-konsulent hos Supporters." .....

Godt nytår!

Vi håber at I alle er kommet godt i gang med det nye år. Hos os har Ulf haft travlt med at klargøre computere til nogle af vores kunder......

Vi har de helt store smil på i dag 😊

Det har vi fordi vi blev kåret som gazelle i 2017 - og det er faktisk også svaret på spørgsmålet fra kalenderlågen i går. Vi er rigtig stolte af kåringen og skylder vores medarbejdere en stor tak for det.....

Kære netværk, vil du hjælpe med at dele dette opslag?

I dagens kalenderlåge gemmer sig en nyopslået stilling hos Supporters 😊. Vi har travlt og søger en teknisk it-projektleder, der er en passioneret ildsjæl med en bred teknisk profil, og som brænder for at blive drivkraften bag den digitale transformation hos vores kunder.....

Er I gode til at rose hinanden i dit team?

Dagens kalenderlåge indeholder en af vores erfaringer med at skabe en bedre teamånd 😊. For nogle år tilbage introducerede Coachmaster en rose-runde på vores ugemøder så vi kunne iscenesætte bevidst ros overfor hinanden.....

Hvordan tager I nye kunder ombord?

I 2017 har vi haft fokus på optimering af vores onboardingproces. Når vi siger velkommen til en ny kunde igangsættes mange sideløbende processer......

En julefrokost med tryllestøv

Sct. Hans Have var rammen for en magisk aften for personalet hos Supporters. Vi blev inddelt i grupper og skulle selv lave økologisk gourmetmad.....

Brev fra borgmesteren! 😊

I dagens låge har vi en nyhed, som vi gerne vil dele med Jer. Gazellevirksomheder i Roskilde fejres på rådhuset og i den anledning er vi blevet spurgt om vi vil fortælle om vores syn på ledelse og arbejdsglæde hos Supporters......

Måler I jeres medarbejdertilfredshed?

Det er vi begyndt at måle på i indeværende år. Det gør vi ved at spørge vores kollegaer om de kan anbefale andre at arbejde for Supporters (på en skala fra 1-10)....

Det tager KUN en halv time at sætte en computer op

I mit arbejde som it-supporter modtager jeg ofte spørgsmål omkring opsætning af arbejdsstationer. Der er mange spørgsmål der går igen, derfor har jeg valgt at skrive denne artikel for at dele mine svar med alle, der kunne have interesse i at vide mere om PC-installation og deployment eller bare generelt om hvad det er. Lad mig starte med en definition.

Hvorfor denne nyhedsstrøm?

Hos Supporters har vi et ønske om at bygge stærke relationer. Dem bygger vi på god service, tillid og nærvær. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores samarbejde og seneste tiltag er denne nyhedsstrøm.

Revideret persondatalov på vej

Når vi åbner en bankkonto, booker en flyrejse eller tilmelder os et social netværk overleverer vi personlige oplysninger såsom; navn, adresse, CPR og kreditkort.

Hvordan arbejder I med strategi i jeres firma?

For os er det vigtigt at strategien er både nærværende og motiverende, så vi kan se os selv i den. Vi har netop afholdt vores årlige strategimøde på Saga Fjord, hvor vi præsenterede ledestjernen og fokusområderne frem mod 2020.

Er der noget, der hedder ”Overseas it-support”?

Det er i hvert fald det, vi hjælper Gehl med. De har været kunde hos os i over 1,5 år, og ønskede en it-leverandør, som kunne hjælpe med en langsigtet forbedring og optimering af deres it-løsning på kontoret i København.

16 trin til excellent it-support

Hvad falder dig ind, når du tænker på begrebet it-support? Mange tænker måske ofte på det at kunne ringe og få hjælp til et konkret it-problem. Det er selvfølgelig også en af de grundlæggende elementer i god support.

Godt nytår

Hos Supporters takker vi vores venner på de sociale medier, kunder, samarbejdspartnere og kollegaer for et fantastisk 2016.

Velkommen til vores nye samarbejdspartnere

Vi har fået nye udenlandske partnere i løbet af året. Det betyder at vi i endnu højere grad kan supportere internationale virksomheder. Dermed kan medarbejderne i disse virksomheder blive hjulpet lokalt. Velkommen | Welcome | Bienvenido | Willkommen | Tere Tulemast

Stauning eller kaos!

Eller måske rettere Supporters eller kabelkaos :-) Det handler om at minimere risiko for nedetid og det er noget nemmere at supportere og servicere skabet til højre ;-)

Sådan bliver brugte computere til nye computere for andre :-)

I samarbejde med Computergruppen - Seniorer uden Grænser har vi indsamlet 15 computere hos vores kunde Afrika-safari.dk i Aarhus. Computerne blev registreret og slettet på sikker vis, hvorefter de fik installeret nyt operativsystem. Derefter blev de pakket ned sammen med skærm, tastatur og mus og fik registreret serienr. Det er et godt eksempel på hvordan computere kan genbruges og skaber glæde for mennesker på skoler og hospitaler i Afrika :-) Billeder er udlånt fra Computergruppen - Seniorer uden Grænser.

Så har vi haft Slack lanceringsfest hos Gehl

Gehl forsker i byrum, og virksomheden udvikler plads til byens liv over hele verden. De har kontorer i New York, San Francisco og København. For at understøtte samarbejdet mellem disse kontorer, har Gehl indført Slack og Office 365. Det har til formål at optimere kommunikationen omkring projekter på tværs af tidszoner. Det er blevet fejret med balloner, fælleshygge og god stemning på kontoret i København. Vi ønsker Gehl tillykke og glæder os til at arbejde sammen for at styrke forretningen, samarbejdet og kommunikationen.

Så blev den nye Microsoft Windows Server lanceret!

Vi fulgte selvfølgelig lanceringen på vores storskærme :-) Den nye udgave byder på bedre sikkerhed, øget fleksibilitet og samspil med sky-tjenester. Hvad med dig og din virksomhed? Planlægger I at opgradere til Windows Server 2016?

16 trin til excellent it-support

Nu kan du også høre vores guide med 16 trin til excellent it-support som podcast! I sidste uge skrev vores kollega Jan Grested en guide med 16 trin til excellent it-support.

Nu kan vi stå inde for Windows 10

I sensommeren 2015 udkom Microsofts nye styresystem Windows 10. Vores forventninger til det nye system var høje, især fordi Windows 10 er den sidste version af Windows, som vi kender den i dag. Microsoft vil fremover fokusere på, at forbedre styresystemet kontinuerligt med flere og mindre gratis opdateringer, i stedet for færre og større betalte versionsopgraderinger.

Supporters A/S modtager AAA-rating

I år er Supporters A/S blevet tildelt den højeste kreditværdighed AAA. Vi er meget stolte over igen i år at være blevet tildelt denne rating, som kun 2,4% af det samlede danske erhvervsliv har opnået.

Nyt ansigt i supporten

Frederik Landling Pedersen er startet som it-supporter elev d. 18/01-2016. Frederik er nysgerrig af natur og har allerede et godt teknisk fundament. Frederik hjælper til i den daglige support, når han ikke er på skoleophold.

Sådan etablerer du en effektiv it-afdeling

Hvis du tænker på et etablere egen it-afdeling, bør du overveje en række aspekter. Det gælder lige fra, hvilke systemer I skal anskaffe, til den politik it-afdelingen skal drives efter. Her er vores liste over systemer, værktøjer og procedurer som skaber en effektiv it-afdeling.

Hvad er god it-support?

Vi kan alle komme i en situation, hvor vi får brug for it-support. Her følger vores bud på, hvad du skal forvente af din it-support, hvad enten den er intern eller ekstern.

Velkommen til Kenneth Lindgren

Det er med glæde at vi kan sige velkommen til Kenneth, der fra d. 1. oktober 2015 tiltræder i stillingen som it-konsulent. Vi ser frem til at få endnu en dygtig kollega på holdet og styrke vores kompetence yderligere gennem Kenneths indgående erfaring med projektledelse, løsningsdesign og cloud-løsninger. Tag godt imod ham. :-)

IT-support er ikke bare IT-support

Vi sætter fokus på de typiske fordele og ulemper ved at have egen IT-support og traditionel outsourced IT-support. For at skabe et godt overblik har vi udarbejdet en infografik som beskriver for og imod. Til sidst fortæller vi hvordan vi kombinerer det bedste fra begge verdener.

Vi byder Kristina Grindsted Maat velkommen

Fra d. 17. august 2015 har vi fornøjelse af at byde Kristina velkommen på holdet. Kristina er ansat i stillingen som salgskoordinator og vil bl.a. indgå i dialogen med vores kunder omkring rådgivning, indkøb og planlægning af leverancer.

Kritisk sikkerhedspatch til alle version af Windows

Microsoft har netop frigivet en kritisk sikkerhedsopdatering til alle version af Windows, der forhindrer at hackere kan få adgang til at installere uønskede programmer på sårebare computere når der fx besøges en inficeret hjemmeside.

Gustav Madsen bliver en del af supporten

For at kunne yde den allerbedste it-support, har vi endnu engang udvidet vores support-team med en ny kollega. Denne gang byder vi velkommen til Gustav Madsen der starter d. 7. april 2015.

Supporters A/S modtager AAA-rating

Det er en fornøjelse for os at kunne meddele, at vi er blevet tildelt AAA-rating af Dun & Bradstreet. Vi ønsker at være en solid samarbejdspartner og er derfor stolte over udmærkelsen.