GLADE KUNDER OG EN NPS SCORE PÅ 9,2
Danmarks mest anbefalede virksomhed
Net Promoter Score er baseret på et simpelt spørgsmål:
"På en skala fra 0-10, hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale denne virksomhed til en ven eller en kollega?"
VORES TILTAG FOR AT INDSAMLE tilbagemeldinger fra kunder
Vores tiltag om at plante et træ for hver tilbagemelding vi fik tredoblede aktiviteten
Så ringer vi dig op og spørger hvad vi kan forbedre.
Hos Supporters er NPS vores eneste KPI – alt handler om kundetilfredshed.
VI SIKRER OS AT DU ER GLAD FOR DIN SUPPORT
Hvis vi modtager en NPS på 6 eller under, ringer vi den specifikke kunde op for at høre:
På denne måde sikrer vi os en løbende udvikling og at vi ikke laver den samme fejl to gange.
CUSTOMER CASES
Book et gratis møde og få gratis og uvildig rådgivning på hvordan du forbedrer din NPS eller it
SÅDAN SØRGER VI FOR GLADE KUNDER
Via en fælles interesse undgår vi brandslukning og konstante problemer
Vi yder support via faste kundeteams, og teknikeren kender hermed virksomheden ud og ind.
Vores kunder får markedsledende drift af deres it-systemer med fokus på dokumentation og stabilitet, så de altid er på rette spor.
Vores kunder får deres data og systemer beskyttet mod trusler med den nyeste teknologi og gennemtestede processer.
Vores kunder får proaktiv forebyggelse, hvor færre problemer skaber fælles succes.