Fraud Blocker
Contact

Contact us

We are in the office weekdays from 08:30-16:30. With the hotline open 24 hours a day all year round, we are available when you need it!


Telephone

Denmark: +45 7025 3515

US: +1 213 631 4097 (local rate)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Head office

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Other locations

Havndal

Silkeborg





Security and compliance

Visit our Trust Center to read more.


Support

Create a support case

By clicking on "Create case" you confirm your consent to the processing of your personal data in accordance with ours Privacy policy.

Kåret til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2024

Contact

Contact us

We are in the office weekdays from 08:30-16:30. With the hotline open 24 hours a day all year round, we are available when you need it!


Telephone

Denmark: +45 7025 3515

US: +1 213 631 4097 (local rate)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Head office

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Other locations

Havndal

Silkeborg





Security and compliance

Visit our Trust Center to read more.


Support

Create a support case

By clicking on "Create case" you confirm your consent to the processing of your personal data in accordance with ours Privacy policy.

GLADE KUNDER OG EN NPS SCORE PÅ 9,2

Danmarks mest anbefalede virksomhed

Net Promoter Score er baseret på et simpelt spørgsmål:

"På en skala fra 0-10, hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale denne virksomhed til en ven eller en kollega?"

VORES TILTAG FOR AT INDSAMLE tilbagemeldinger fra kunder

Hvordan har vi samlet 600+ tilbagemeldinger i 2024?


Vi planter et træ

Vores tiltag om at plante et træ for hver tilbagemelding vi fik tredoblede aktiviteten

Tilbagemelding under 6?

Så ringer vi dig op og spørger hvad vi kan forbedre.

Vores eneste KPI

Hos Supporters er NPS vores eneste KPI – alt handler om kundetilfredshed.

VI SIKRER OS AT DU ER GLAD FOR DIN SUPPORT

Opfølgning på hvad vi kan gøre bedre

Hvis vi modtager en NPS på 6 eller under, ringer vi den specifikke kunde op for at høre:


  • Hvad gik galt?
  • Hvad skulle vi have gjort anderledes?
  • Hvordan forbedrer vi os til næste gang?

På denne måde sikrer vi os en løbende udvikling og at vi ikke laver den samme fejl to gange.

CUSTOMER CASES

Experience accessible and fast support

Vi vil gerne hjælpe dig

Book et gratis møde og få gratis og uvildig rådgivning på hvordan du forbedrer din NPS eller it

SÅDAN SØRGER VI FOR GLADE KUNDER

En proaktiv tilgang til support, drift og sikkerhed


Via en fælles interesse undgår vi brandslukning og konstante problemer

Support

Vi yder support via faste kundeteams, og teknikeren kender hermed virksomheden ud og ind.

Drift

Vores kunder får markedsledende drift af deres it-systemer med fokus på dokumentation og stabilitet, så de altid er på rette spor.

Security

Vores kunder får deres data og systemer beskyttet mod trusler med den nyeste teknologi og gennemtestede processer.

Forebyggelse

Vores kunder får proaktiv forebyggelse, hvor færre problemer skaber fælles succes.