Det kan vi ved at modtage feedback fra vores kunder og vores kollegaer. Vi anvender et NPS-værktøj fra Relationwise A/S, som giver os mulighed for at tilpasse det til vores behov.
Efter afslutning af hver supportsag, stiller vi et NPS-spørgsmål til vores kunder: "Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale os til andre baseret på denne sag?" Ligeledes modtager vores medarbejdere et lignende spørgsmål kvartalsvis.
Resultaterne I 2023:
- Kunde-NPS på 91
- Medarbejder-NPS på 78
Disse tal er ikke bare tal for os – de er med til at fremme en kultur af kontinuerlig forbedring og dialog omkring kundetilfredshed og medarbejdertrivsel.
Feedback er nøglen til vores succes og det er med til, at vi bliver endnu bedre.
Tak til alle, der bidrager til denne vigtige dialog! 🙏
#Feedback #NPS #Kundetilfredshed #Medarbejdertrivsel #Forbedring
Du er måske interesseret i denne nyhed.
Hold dig opdateret med blogs, nyheder og begivenheder.
Slip dine bekymringer med ubegrænset it-support til fast pris pr. måned
Ved at klikke på "Ring mig op" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.