Vi bruger Net Promoter Score (NPS metodikken), som bruges til beregning af en virksomheds kundeloyalitet.
Vi bruger Net Promoter Score (NPS metodikken), som bruges til beregning af en virksomheds kundeloyalitet.
Når en sag afsluttes sender vi en e-mail hvor vi spørger brugeren om han/hun vil give feedback.
Ordlyden på spørgsmålet er: Hvor sandsynligt er det, at du ville anbefale os til en kollega eller ven baseret på denne sag?
Skalaen går fra 1-10 og efterfølgende er det muligt at afgive skriftlig feedback.
Det er vigtigt for os at vide hvordan vores kunder opfatter os og vores service, samt om der er områder hvor vi kan forbedre os.
Hvad med dig og din virksomhed?
Spørger I efter feedback fra jeres kunder og i så fald bruger I et bestemt system til det?
Du er måske interesseret i denne nyhed.
Hold dig opdateret med blogs, nyheder og begivenheder.
Slip dine bekymringer med ubegrænset it-support til fast pris pr. måned
Ved at klikke på "Ring mig op" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.