I 2023 nåede vi en imponerende milepæl – vores gennemsnitlige svartid på opkald er nu nede på blot 11,51 sekunder. Det betyder at hjælpen fra en af vores teknikere kun er et ring væk - typisk indenfor 12 sekunder!
Vores koncept indeholder 'dedikerede kundeteam' og sikrer, at 90% af alle henvendelser bliver effektivt håndteret af første tekniker, der tager telefonen.
Vores service desk er programmeret til forbinde opkaldet til det team, som kender kunden og deres systemer - og er klar til fejlsøgning uden forsinkelse.
Vi har skabt en særlig struktur for, at vores kundeteams er klar til at yde support på alle niveauer - fra første til tredje niveau, altid med personlig indsigt og tilstedeværelse. 😊
For at kunne dedikere vores kræfter fuldt ud til kundesupport, håndteres drift, onboarding, projekter, backupkontrol og overvågning af andre afdelinger.
Vores mål? At tilbyde Danmarks bedste tilgængelighed for vores kunder.
Du er måske interesseret i denne nyhed.
Hold dig opdateret med blogs, nyheder og begivenheder.
Slip dine bekymringer med ubegrænset it-support til fast pris pr. måned
Ved at klikke på "Ring mig op" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.