Det hjælper os til at yde bedre service overfor vores kunder.
Vi spørger vores kunder om feedback når en sag afsluttes og til formålet anvender vi Net Promoter Score (NPS).
Det hjælper os til at yde bedre service overfor vores kunder.
Vi spørger vores kunder om feedback når en sag afsluttes og til formålet anvender vi Net Promoter Score (NPS).
I sidste uge modtog vi et 1-tal som er laveste feedback score. En medarbejder hos en af vores kunder, ønskede ikke at anbefale os på baggrund af den afsluttede sag.
Vi tog derfor kontakt til kunden og fik spurgt om deres oplevelse. Det har resulteret i, at vi har identificeret 2 forbedringspunkter og vores procedurer er blevet forbedret, til glæde for alle vores kunder :-)😊
Mange tak for den ærlige feedback - det sætter vi pris på.
Du er måske interesseret i denne nyhed.
Hold dig opdateret med blogs, nyheder og begivenheder.
Slip dine bekymringer med ubegrænset it-support til fast pris pr. måned
Ved at klikke på "Ring mig op" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.