Fraud Blocker
Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Kåret til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2024

Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Eksamenstid hos Supporters!

For at skærpe vores færdigheder har vi indledt et samarbejde med Maja Lübbers Halborg og Thomas Kjær fra Salesculture. De har guidet os gennem samtaleteknikker og positiv psykologi for at løfte vores kundeservice til nye højder. 💯

For at skærpe vores færdigheder har vi indledt et samarbejde med Maja Lübbers Halborg og Thomas Kjær fra Salesculture. De har guidet os gennem samtaleteknikker og positiv psykologi for at løfte vores kundeservice til nye højder. 💯


De sidste par måneder har vi finpudset vores kommunikation, for at gøre hver samtale mere værdifuld og forståelsen for den enkelte slutbruger dybere. Det handler om at skabe dialoger, der fører til endnu bedre support og rådgivning.


Det er også en rejse indadtil, hvor vi lærer mere om os selv og den bedste måde at samarbejde med andre på.


I denne uge afslutter vi uddannelsen med en skriftlig opgave og eksamen! 🎓

#Kundeservice #ITSupport #TeamUdvikling

Du er måske interesseret i denne nyhed.

Vores blogs

Hold dig opdateret med blogs, nyheder og begivenheder.

Skab fokus på forretningen i dag

Slip dine bekymringer med ubegrænset it-support til fast pris pr. måned

Bliv ringet op

Ring eller skriv til

Jan Grested

Bliv ringet op af Jan

Ved at klikke på "Ring mig op" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.