Fraud Blocker
Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Kåret til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2024

Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Fra 286’er og nørd til begejstret it-supporter :-)

I sidste uge havde jeg fornøjelsen af, at være med i min allerførste podcast. Min kollega Jan og jeg var nemlig blevet inviteret til at deltage i ”Social Selling Radio” podcasten, som handler om B2B salg og markedsføring via de digitale platforme.

I sidste uge havde jeg fornøjelsen af, at være med i min allerførste podcast. Min kollega Jan og jeg var nemlig blevet inviteret til at deltage i ”Social Selling Radio” podcasten, som handler om B2B salg og markedsføring via de digitale platforme.


I podcasten blev Jan og jeg interviewet omkring emnet ”why” - altså hvorfor vi driver vores virksomhed Supporters. Det afstedkom en snak om, hvordan vi bruger vores ”why”, dels som en intern ledestjerne og dels til at skille os ud i markedet.

Vi vil gerne skabe begejstring!

Vores virksomheds ”why” handler i bund og grund om at skabe begejstring. Det vil vi både hos vores egne medarbejdere, men i høj grad også hos vores kunder, som vi til dagligt hjælper med strategisk it-rådgivning, drift og support.

Gensyn til min gamle 286’er

Da vi i forbindelse med podcasten kom til at tale om, hvor langt tilbage vi skulle gå for at finde arnestedet for begejstringen, blev det for mit vedkommende også en slags gensyn med min gamle 286’er pc og forskellige computerspil der prægede min opvækst. For det var nemlig her min personlige passion for teknologi og it-nørderi blev skabt. Det var også her at min interesse for at vil hjælpe andre og begejstre dem i forhold til teknologi opstod.

For et halvt års tiden siden, da vi begyndte arbejde med vores ”why” på en workshop, blev passionen for teknologi og netop det at skabe begejstring hurtigt omdrejningspunktet. Vores ”why” endte med den præcise ordlyd: ”Vi vil skabe begejstring”.

Vi deler gerne vores erfaringer

Jeg håber at du har lyst til at lytte til podcasten med Jan og jeg. Vi vil i hvert fald gerne dele vores erfaringer og give dig inspiration til at arbejde med din virksomheds ”why”.

Det er min personlige erfaring, at man ved at have en klar definition af sit ”why”, får skabt et kommunikationsmæssigt fyrtårn. Et fyrtårn der gør det nemmere at kommunikere med både medarbejdere, samarbejdspartnere og ikke mindst kunder - og vel at mærke på en måde, som kan skille dig ud fra dine konkurrenter.

Du kan finde podcasten med os i disse links:

For at lytte til podcasten via iTunes klik her.

For at downloade podcasten til din klik her

For at lytte til podcasten på SoundCloud klik her .

Hvis du har spørgsmål til vores ”why” proces eller andre ting i forhold til interviewet, så send mig meget gerne en kommentar til dette blogindlæg - så jeg svarer hurtigst muligt.

God fornøjelse med podcasten :-)

Med venlig hilsen

Jesper Jønsson

Du er måske interesseret i denne nyhed.

Vores blogs

Hold dig opdateret med blogs, nyheder og begivenheder.

Skab fokus på forretningen i dag

Slip dine bekymringer med ubegrænset it-support til fast pris pr. måned

Bliv ringet op

Ring eller skriv til

Jan Grested

Bliv ringet op af Jan

Ved at klikke på "Ring mig op" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.