Hos en af vores kunder gik det pludselig op for os, at vi faktisk har været leverandør længere end mange af medarbejderne har været ansat.
Det oplever vi af og til, når vi besøger vores ældste kunder.
Det er en helt særlig følelse at være så fast en del af rejsen hos så mange af vores kunder. 🧡
At se dem vokse, udvikle sig og nogle gange tage nye retninger. Flere gange har vi fulgt vores kunder hele vejen til et opkøb.
Senest blev det tydeligt, da vi måtte tage afsked med en af vores mangeårige kunder, November First.
Efter de blev opkøbt af Visma, blev de desværre nødt til at opsige vores samarbejde.
Under vores afskedsmøde kom det frem, at flere af vores teknikere faktisk havde været en del af November First i længere tid end mange af deres egne medarbejdere.
Det er vildt at tænke på - men samtidig også præcis det, vi sigter efter med hver eneste aftale. 🎯
Denne historie er en stærk case på det, vi håber at være for vores kunder:
En partner, der kender deres systemer, processer og mennesker så godt, at vi nærmest bliver en naturlig del af virksomheden. 🔥
Det er sådan, vi mener at support, drift og outsourcing fungerer bedst.
Tak til alle de skønne medarbejdere, vi har arbejdet sammen med hos November First - og tak for de mange gode år!
Det har været et privilegium at støtte jer – og held og lykke fremover. 🤞
Du er måske interesseret i denne nyhed.
Hold dig opdateret med blogs, nyheder og begivenheder.
Slip dine bekymringer med ubegrænset it-support til fast pris pr. måned
Ved at klikke på "Ring mig op" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.