Fraud Blocker
Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Kåret til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2024

Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Vi laver en udskiftning hos Supporters.

Fremover er det Morten Andersen, der får ansvaret for onboarding af nye kunder - og det glæder vi os meget til!

Det betyder desværre også, at vi siger farvel til en af vores meget afholdte og dedikerede kolleger gennem 8 år, vores onboarding-specialist Kasper Hedegaard. ?


Kasper har været vores ansigt udadtil, når vi har sagt goddag til nye kunder. Han har ikke bare onboardet, men har skabt tryghed, struktur og velkomstkultur. ?


Han er en guttermand og en af de personer, der altid har noget at byde på ved frokostbordet og samtidig har kunnet sikre, at vi alle har haft det godt.


Og så er han velkendt for velskrevne processer, politikker og guides, som både har sikret nye kunder den bedste velkomst og en tryg landing hos vores interne kundeteams.


Hvis du har hørt os reklamere for 100 timers gratis onboarding, så er det Kasper, der i høj grad har været med til at gøre det muligt.


Vi kommer til at savne dine færdigheder, dit engagement og dit gode humør. Samtidig ønsker vi dig al held og lykke på din nye rejse hos Banedanmark.


Tak for alt, Kasper - du vil blive savnet! ?

Nysgerrig på flere nyheder?

Vores blogs

Hold dig opdateret med seneste blogs, nyheder og begivenheder.

Vi ville levere en computer. Google Maps ville levere problemer.

I sidste uge skulle vi levere en hastecomputer.


Vi har gjort fredagen til kontorets vigtigste dag.

I hvert fald når det gælder socialt samvær.

Når vi selv tør fortælle, hvad vi frygter, så mærker vi at samtalerne bliver ægte.

I går havde Marie Louise inviteret Jesper Jønsson og Jan Grested i studiet og tale om mod, sårbarhed og de svære valg, man kan møde som leder. 🧡

Hvordan fungerer jeres rekrutteringsforløb egentlig?

Får alle kandidater svar og anerkendelse for deres indsats?

Skab fokus på forretningen i dag

Slip dine bekymringer med ubegrænset it-support til fast pris pr. måned

Book demoBliv ringet op

Ring eller skriv til

Jan Grested

Bliv ringet op af Jan

Ved at klikke på "Ring mig op" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.