Fraud Blocker
Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Kåret til Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2024

Kontakt

Kontakt os

Vi er på kontoret hverdage fra kl. 08:30-16:30. Med vagttelefonen åben 24 timer i døgnet året rundt, er vi tilgængelige når du har brug for det!


Telefon

Danmark: +45 7025 3515

USA: +1 213 631 4097 (lokal takst)

E-mail

info@supporters.dk

support@supporters.dk

Hovedkontor

Supporters A/S

Ledreborg Allé 118E

DK-4000 Roskilde

CVR-nr. DK32272592


Andre lokationer

Havndal

Silkeborg





Sikkerhed og compliance

Besøg vores Trust Center for at læse mere.


Support

Opret en support-sag

Ved at klikke på "Opret sag" bekræfter du dit samtykke i behandlingen af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

GLADE KUNDER OG EN NPS SCORE PÅ 9,2

Danmarks mest anbefalede virksomhed

Net Promoter Score er baseret på et simpelt spørgsmål:

"På en skala fra 0-10, hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale denne virksomhed til en ven eller en kollega?"

VORES TILTAG FOR AT INDSAMLE tilbagemeldinger fra kunder

Hvordan har vi samlet 600+ tilbagemeldinger i 2024?


Vi planter et træ

Vores tiltag om at plante et træ for hver tilbagemelding vi fik tredoblede aktiviteten

Tilbagemelding under 6?

Så ringer vi dig op og spørger hvad vi kan forbedre.

Vores eneste KPI

Hos Supporters er NPS vores eneste KPI – alt handler om kundetilfredshed.

VI SIKRER OS AT DU ER GLAD FOR DIN SUPPORT

Opfølgning på hvad vi kan gøre bedre

Hvis vi modtager en NPS på 6 eller under, ringer vi den specifikke kunde op for at høre:


  • Hvad gik galt?
  • Hvad skulle vi have gjort anderledes?
  • Hvordan forbedrer vi os til næste gang?

På denne måde sikrer vi os en løbende udvikling og at vi ikke laver den samme fejl to gange.

KUNDEREFERENCER

Oplev tilgængelig og hurtig support

Vi vil gerne hjælpe dig

Book et gratis møde og få gratis og uvildig rådgivning på hvordan du forbedrer din NPS eller it

SÅDAN SØRGER VI FOR GLADE KUNDER

En proaktiv tilgang til support, drift og sikkerhed


Via en fælles interesse undgår vi brandslukning og konstante problemer

Support

Vi yder support via faste kundeteams, og teknikeren kender hermed virksomheden ud og ind.

Drift

Vores kunder får markedsledende drift af deres it-systemer med fokus på dokumentation og stabilitet, så de altid er på rette spor.

Sikkerhed

Vores kunder får deres data og systemer beskyttet mod trusler med den nyeste teknologi og gennemtestede processer.

Forebyggelse

Vores kunder får proaktiv forebyggelse, hvor færre problemer skaber fælles succes.